czwartek, 21 listopada 2013

Floslek żel ze świetliekiem lekarskim i rumiankiem do powiek i pod oczy

Z racji tego, że mam ogromne sińce pod oczami, codziennie używam korektora pod oczy, który niestety wysusza  cienką skórę w tych okolicach. Dlatego krem pod oczy to dla mnie podstawa w codziennej pielęgnacji. Chociaż tym razem mam do czynienia z żelową formułą, w cale mi to nie przeszkadza. Żel jest leciutki, ale czuć nawilżenie. Również od momentu, kiedy zaczęłam go stosować przestałam się borykać z suchymi skórkami w zewnętrznych kącikach oczu. W porównaniu do innych kremów pod oczy, w końcu widzę jakieś działanie kosmetyku tego typu. Także polecam ze względu na działanie, cenę (ok. 8zł) oraz dostępność (Rossmann). 

Cena: ok.8zł
Pojemność:  10g
Ocena:5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz