sobota, 9 listopada 2013

Clean&Clear głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy


Ostatnio postanowiłam zamienić żel do mycia twarzy na piankę. Z powodu poręcznego i ładnego opakowania oraz paru pozytywnych opinii na internecie, padło na piankę Clean&Clear. Największym atutem pianki jest oczywiście jej opakowanie z pompką, która ułatwia wydobycie kosmetyku. Pianka ma bardzo lekką formułę (jak to piankaXD) i korzystanie z niej to czysta przyjemność. 

 
Jednak jej właściwości nie mają już tylu zalet. Nie powiedziałabym, że pianka jest głęboko oczyszczająca. Czasami mam wrażenie, że  na twarzy mam resztki makijażu, niezmyte przez piankę. Dlatego lepiej dodatkowo po użyciu pianki przemyć buzię tonikiem lub płynem micelarnym. Ostatnio też zauważyłam większą ilość porów i zaskórników na nosie.

Pianka niestety również wysusza moją cerę i pozostawia uczucie ściągnięcia skóry, chociaż nie ma tragedii. Dlatego może paniom o cerze mieszanej lub tłustej przypadnie do gustu. Niestety osobom z cerą suchą taką jak ja odradzałabym ten zakup.

Podsumowując, zalety pianki kończą się na jej opakowaniu i formule. Jej działanie pozostawia wiele do życzenia, gdyż z dokładnym oczyszczaniem nie ma nic wspólnego, a tego chyba najbardziej oczekujemy od produktu do mycia twarzy.
 
Cena: ok. 12zł
Pojemność:150ml
Ocena:2/5

2 komentarze:

  1. Polecam szczerze piankę oczyszczającą do cery wrażliwej Synergen (http://www.bangla.pl/zdjecia/rossmann-synergen-pianka-do-mycia-twarzy-d34299_14_1074.jpg) dostępna w Rossmannie. Cena naprawdę niska bo zapłacilam ok. 8-9 zł. Piękny zapach gumy balonowej (a mowią, ze kosmetyk, który tak pachnie to jest napchany tym złym), bardzo dobrze oczyszcza czasem zostaje mi z kredki pod okiem, ale mnie to nie przeszkadza i czyszczę mleczkiem. Jednak na samej twarzy mam uczucie, ze jest oczyszczona. Jak Ty mam cerę wrażliwą i wszystkich kosmetyków używać nie mogę.
    Z czystym sumieniem polecam Tobie tą piankę.
    (na Twojego bloga trafiłam z wizaz.pl - Kto gotowy dziś na łowy) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za radę:) zaintrygowałaś mnie tym zapachem gumy balonowej, więc na pewno przetestujęXD

      Usuń